Nagyon köszönjük az eddig beérkezett közel 300 jelentkezést! Nagy öröm számunkra,
hogy ennyien érdeklődnek meghirdetett könyvelő asszisztensi lehetőség iránt.
A beérkezett önéletrajzokat folyamatosan átnézzük, de a nagy számú beérkezett önéletrajz
miatt csak azokkal tudjuk felvenni a kapcsolatot, akikkel szeretnénk személyesen
találkozni egy interjú keretében. Sajnáljuk, hogy nem tudunk mindenkinek egyedileg
visszajelezni, ez kizárólag az óriási érdeklődés miatt van. Mivel fontosnak tartjuk, hogy
működésünk, kiválasztási folyamatunk transzparens legyen, valamint megtiszteljük a
pályázókat a válasszal, hiszen ők időt és bizalmat adtak nekünk a jelentkezés során, ezért a
hirdetésben és a weboldalunkon közzé fogom tenni a kiválasztási folyamat állását és
eredményét.
Jelenleg az alábbi szempontokat vesszük elsődlegesen figyelembe a kiválasztás során:
- Bicskei vagy közvetlen környéki lakóhely
- Releváns pénzügyi/könyvelési tapasztalat
- Szakirányú végzettség (könyvelő, bérszámfejtő, gazdasági)
Az interjúra kiválasztott jelöltekkel legkésőbb május 9-ig felvesszük a kapcsolatot.
A pozíció továbbra is nyitott, és a kiválasztás még folyamatban van.
Ha úgy érzed, hogy illeszkednél hozzánk, jelentkezz bátran – örömmel olvassuk a
pályázatodat!
Kérjük, szíveskedjenek az oldal alján lévő űrlapot kitölteni a telefonos kapcsolatfelvétel helyett!
Bicskei kis létszámú, családias könyvelőirodánkba– az ügyfélkörünk folyamatos bővülése miatt részmunkaidős (4 vagy 6 óra) asszisztens/adatrögzítő kollégát keresünk.
Feladatok:
- Elektronikusan beérkező bizonylatok rendszerezése, könyvelésre előkészítése
- Papír alapú bizonylatok rendezése, lefűzése, könyvelésre előkészítése
- Számlázó programokból számlák mentése, könyvelő programba betöltés, egyeztetés
- Szállító számlák rögzítése könyvelő programba
- Egyéb egyszerű adminisztrációs feladatok
- Irodai bevásárlások intézése
Amit kínálunk:
- Részmunkaidős lehetőség rugalmas időbeosztással
- Versenyképes alapbér (4 órára br. 250 000 Ft, 6 órára br. 375 000 Ft, 8 órára br. 500 000 Ft)
- Ebédet biztosítunk a környéken lévő éttermek menüválasztékából (minimum 6 órás irodai nap esetén)
- Kávé, tea, nasi az irodában
- Teljesítménnyel arányos béremelés és bónusz
- Széleskörű betanítás, folyamatleírás segíti az önálló munkavégzést
- Betanítást követően és alkalmasság esetén heti 1-2 nap home office lehetséges
Amit kérünk:
- Minimum érettségi
- Számítógép magabiztos használata
- Önálló munkavégzésre képesség és hajlandóság (a fél éves betanítást követően elvárás)
- Precizitás, saját munka ellenőrzésének és javításának képessége
- Egyéb egyszerű adminisztrációs feladatok
- Nyitottság új digitális készségek elsajátítására (automatizálás, segédprogramok használata, AI alkalmazása)
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a weboldalunkon lévő űrlap kitöltésével lehet: