Gyakran Ismételt kérdések

GYIK

Könyvelőirodánk egyéni és társas vállalkozások részére nyújt szolgáltatást helyi megkötés nélkül, online anyagátadással az ország több területeiről vannak ügyfeleink. Korlátozott kapacitásaink miatt nem vállalunk nem az ügyfélkörünkbe tartozó magánszemélyek, őstermelők és non-profit szervezetek részére könyvelést és bevallás készítést.

Könyvelőirodánk közel 100 ügyféllel dolgozik, így rendkívül széles tapasztalattal rendelkezünk a kereskedelem (online és offline) és a szolgáltató szektor esetében is. Referenciáinknál megtalálja az általunk könyvelt vállalkozások listáját a végzett tevékenységekkel együtt.

Irodánk Bicskén található, de online kapcsolattartással helyi megkötés nélkül tudunk ügyfeleket vállalni. Pontos elérhetőség és hasznos információ a parkolási lehetőségről a kapcsolat menüpontban található.

Az ajánlott könyvelési díj elfogadását követően e-mailben küldünk egy szerződés tervezetet átnézésre. A véglegesített szerződés aláírására személyesen is van lehetőség vagy e-mailben szkennelt formában is vissza tudja küldeni részünkre.

Természetesen a könyvelési díjról havonta számlát készítünk, melyet automatikusan a Billingo számlázó rendszeréből minden hónap 1. napján e-mailben küldünk meg ügyfeleinknek.

A díjat a számlánkon feltüntetett bankszámlára tudja átutalni. Fizetési határidő tárgyhó 10.

Igen, az áfa mentes vállalkozókkal az áfa mentes egyéni vállalkozásunkkal kötünk szerződést, hogy minél kedvezőbb díjazást biztosíthassunk ügyfeleinknek.

Igen, az egyéni vállalkozásunk és a Kft-nk is rendelkezik felelősségbiztosítással a Groupama Biztosító Zrt-nél.

Könyvelési szolgáltatásra jelentkezés történhet az oldalunkon található űrlap kitöltésével vagy a kapcsolatok menüpontnál található telefonszámon. Személyesen kizárólag előzetesen egyeztetett időpontban tudjuk fogadni.

Az elsődleges kapcsolattártás az e-mail. Minden a vállalkozásával kapcsolatos információt, fizetendő adókat, esetleges adócsökkentési javaslatot, jogszabály változásokat, hiányzó anyagokról listát e-mailben fogunk küldeni. Amennyiben kérdést szeretne feltenni azt szintén e-mailben teheti meg. Az írásbeli kommunikáció bár lehet, hogy elsőre nehézkesnek tűnik, de hosszú évek tapasztalata alapján állíthatom, hogy mindkét fél számára nagyon hasznos, hiszen az bármikor visszakereshető, többször elolvasható és nem utolsó sorban a felelősségi kérdések esetében is egyértelmű bizonyíték. A telefont kizárólag vészhelyzetekre tartogatjuk 😊

A könyvelési anyagokat tárgyhót követő hó 10-ig kell eljuttatnia irodánkba. Amennyiben személyesen szeretné elhozni a papír alapú bizonylatait, akkor ehhez egy általunk biztosított egyszerűen kezelhető felületen online időpontfoglalásra van szükség, így el tudjuk kerülni, hogy torlódás alakuljon ki az irodában. Ez azért különösen fontos, hiszen senki sem szeretné, ha saját vállalkozásához kapcsolódó ügyeit illetéktelenek is hallgatnák.

Amennyiben elektronikusan küldeni meg bizonylatait erre több lehetőséget is tudunk ajánlani. Elküldhető emailben, feltöltheti a saját számlázó programjába (Billingo és szamlazz.hu) vagy feltöltheti google driveba.

Induló könyvelési díjainkat megtalálja az áraink menüpontban. Pontos ajánlatott a vállalkozás minden paraméterének ismeretében tudunk adni.

Igen, könyvelőirodánk két ügyvéddel dolgozik együtt, így néhány napon belül el tud készülni új vállalkozása.

Igen, irodánkban segítünk az egyéni vállalkozását elindítani. Fontos, hogy ehhez rendelkeznie kell saját ügyfélkapus belépési adatokkal. Ha ilyennel még nem rendelkezik, akkor azt az Okmányirodában tudja igényelni.

Ügyfeleinket minden vállalkozásukat érintő ügyről-határidők, adófizetési kötelezettségek, jogszabály változások, adóoptimalizális lehetőségek, támogatások-emailben tájékoztatjuk. Társas vállalkozások részére online lekérdezési lehetőséget (személyes kóddal) biztosítunk a cég főbb könyvelési adataihoz, így bármikor lekérdezhető pl az aktuális eredmény, tagi hitel állománya, pénztár egyenlege.